A Látó szépirodalmi folyóirat blogja

Látó-blog

Szabó Róbert Csaba: Fel a fejjel!

2021. június 17. - 1...1

Sajnálom, apa! – mondta a lányom szomorúan, amikor lefújták a magyar-portugált. A fiam is vigasztalni próbált. Nagyon meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy látszik rajtam, mennyire csalódott vagyok.

1200orbanszereles.jpg

A gyerekeim ahhoz vannak szokva, hogy az angol bajnokságot nézem, nézzük. Iram, kemény ütközések, bárki legyőzhet bárkit szellemiség. Ha a gyerekek nem haragszanak azért, mert elfoglaltam a tévét előlük, akkor ők is a Manchester United-nak drukkolnak. Ha néha-néha nem tudják megbocsájtani, akkor az ellenfélnek. Játék ez is.

Játék a magyar-portugál is. A fiam hiába CR-rajongó máskor, most a meccs alatt megjegyzi, hogy nincs sehol a pályán. Levették a magyar védők. Az is szemet szúr a fiamnak, hogy a máskor a United-ből oly szimpatikus Bruno Fernandes a legkisebb érintésre is faultot tettet. Hiába, a magyarokkal tart a család, most nem lehet portugál lenni.

A fiam playstation-jén különben lejátszottam a csoportköröket. A jóval gyengébbre pontozott magyar válogatottal döntetleneztem a portugálokkal (2-2), megvertem a németeket (1-0), a franciákkal viszont nem bírtam. Legalább tízszer megpróbáltam, de nem ment. A modellezés szépséghibája az, hogy a virtuális csapatban Szoboszlai a pályán volt, a valóságban viszont nem. Borult az elméletem. Kikapott a magyar csapat az első meccsén, és szombaton jönnek a franciák.

Pedig jól védekeztek a magyarok, Willi Orbán szerelése a világklasszisokat idézi.

A lányomnak azt mondtam, semmi baj, hiszen a csapat jól tartotta magát sokáig. Mi, a család, az angol bajnokságon edződtünk, és az angol bajnokság tanulsága az, hogy bárki legyőzhető. A magyarok is. Meg a franciák is. Fel a fejjel!

A bejegyzés trackback címe:

https://latoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7716596174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása